restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

vineri, 8 aprilie 2016

Emil Popa: Vreau și pot să fac mai mult pentru orașul nostru! Calafetenii vor fi partenerii mei!

,,M-am dezvoltat ca om în Calafat și doresc cu orice preț să las
ceva solid în urma mea. Doresc să schimb din temelii acest sistem viciat care s-a format in Primaria Calafat, care a cuprins orașul ca o cangrenă. Acum este momentul unei schimbări și aceasta este vitală pentru calafeteni.
Am creat locuri de muncă, am susținut proiectele bune și am tras semnale de alarmă atunci când acestea erau în detrimentul nostru al tuturor. Vreau și pot să fac mai mult pentru orașul nostru.
E nevoie urgentă de locuri de muncă, sunt mulți calafetenii aflați la limita subzistenței. Știu, nu primarul creează locuri de muncă, dar poate și trebuie să creeze un mediu economic propice. După cum am mai spus, pentru mine dezvoltarea economică este o prioritate și va fi o responsabilitate majoră a primăriei.  Întrucât am o experiență în afaceri înțeleg perfect faptul că un plan este bun dacă execuția lui reușește, este eficientă, valoroasă.
Le voi oferi calafetenilor  siguranța și stabilitatea de care au foarte multă nevoie. În ultimii ani, cei aflați la conducerea orașului au avut în vedere doar interesele proprii, ale apropiaților și ale grupurilor din care fac parte, calafetenii au fost pe ultimul loc. Cheltuirea banului public a devenit o batjocură la adresa cetățenilor orașului, ceea ce este intolerabil. Voi impune o schimbare a mentalităţii adminstraţiei publice locale! Provin din mediul privat, cred în balanţa cerere-ofertă. Cetăţenii solicită, noi trebuie să facem!
Îmi doresc ca Municipiul Calafat să redevină ce a fost odinioară, iar calafetenii vor fi partenerii mei într-o dezvoltare durabilă pe care ei o vor decide.
Mai spun inca odata! Cel mai rău lucru care s-ar putea întâmpla pentru oraşul nostru ar fi ca acesta să încapă pe mâinile aceloraşi grupuri de interese care ne-au condus către situaţia dezastruoasă în care ne aflăm şi care acum ni se prezintă sub noi mesaje pompoase."

Cu toata consideratia,
ing. Emil POPA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu